Almanackan..

2011-10-25 I 17:51:59
2 dagar kvar tills man far till Norrköping
2 veckor kvar tills man far till Tärnaby om snön nu lägger sig som den ska
3,5 vecka kvar till Stadium Winter Jam i Stockholm
5,5 veckor kvar till Late November Camp i Tärnaby

Jag är sjukt sugen på att få stå på snö och extremt less på skolan, så lär bli rätt irriterad om det inte blir tärna i v. 45. Sedan får man se om det blir något Sundsvall Railstyle, har ingen aning om det är något iår eller när i så fall. Hmm, insåg just att jag missar infoträffen på jobbet när jag sitter och kollar i almanackan men det löser sig väl.




På bild: Hampus Forsmark, Nils Gunnarsson, Simon Houlind
edit: Hehe insåg just att jag tydligen inte är särskilt duktig på att stava...

Kommentarer
Postat av: mickis

kanske drar på winterjam! :D och vill typ följa om du ska till sundsvall om det blir av :)!

2011-10-27 @ 08:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0