Happy halloween

2011-10-30 I 20:55:48
Har nog varit mer död idag än jag var igår, och då var det ändå halloweenfirande... Men kan sammafatta kvällen/natten med att jag var väldigt väldigt glad. Haha bästa Lisa valde förfest utefter att folk skulle ha samma intressen som mig (d.v.s. skidåkning) så att jag skulle ha något att prata om. Sedan bar det av mot Trappan, campus kårhus, så får tacka för en trevlig kväll trots att jag helt plötsligt fick sms om att jag var kvar själv och alla dom jag var där med hade åkt hem haha. Nu ska jag sätta mig framför en film med min syster, vars kläder jag förövrigt fick på nåder låna igår om jag lovade att köpa nya om de gick sönder. Självklart lyckades jag ha sönder, men det det var tack och lov inget som inte kunde lösas med nål och tråd.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0