Hemgång mot Norrköping

2011-09-21 I 22:52:35
Har inte hänt allt förmycket senaste veckan, imorgon ser det dock ut att bli vattenhopp (ska i vilket fall som helst skruva dit en matta på vattenhoppet, sen får vi se om man hinner åka.). Efter det så blir det att stressa iväg till flygplatsen för att fara hem till Norrköping och träffa sin kusiner för första gången på ca 5 år, varav en ny som jag aldrig träffat och för att fira min pappas födelsedag.



Var vid Höga Kusten i våras med klassen, fick se den ovanliga synen av en bäver ute på öppet vatten (dock så har jag aldrig sett en bäver i verkligheten förut heller). Tyvärr så ville den aldrig vara vänd mot mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0