Sova i ett värmeskåp

2011-09-25 I 05:35:10
Det blev vattenhopp i torsdags, var riktigt skoj trots att vädret inte var på sin bästa sida. Vi drog även ut en aning på tiden, så  det blev ganska stressigt när jag skulle till flyget. Men jag kom med flyget och nu är jag i Norrköping, tillsammans med mina kusiner och andra släktingar.  Har fått möta både min kusin och mamma i mindball, insåg relativt fort att slappna av inte riktigt är min grej. Anledningen till att jag sitter och skriver vid den här tiden på dygnet är för att jag får sova i husvagnen nu när släkten är här, och efter att ha försökt sova i fyra timmar så gav jag upp och redigerar bilder istället. Men tror snart jag ska försöka sova igen så jag får några timmars sömn till imorgon då jag återigen reser till Vännäs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0