Surf!

2011-09-14 I 22:54:03


Ett av mina livsmål är att lära mig surfa, så när jag fick förfrågan i tisdagmorse då var det bara att lägga skolarbetet åt sidan för detta tillfälle kunde man inte missa. Det var en sjukt kul upplevelse, det var extremt jobbigt och kallt men det är något jag skulle rekommendera alla att testa! Hoppas att jag får följa med nästa gång också.

Lyckades förövrigt dra på mig en förkylning, skitbra eftersom morgondagen (torsdag) består utav av halva dagen trampolin och halva dagen dykning och sedan hela fredagen trampolin. Dykning p.g.a. dykarcertifikaten som ska tas, och trampolin eftersom en av världens bästa på trampolin kommer till Liljaskolan för att utbilda tvåorna till trampolinledare och vi treor får vara med och träna.

Har även högar med skolarbete framför mig, så jag vet vart jag ska ägna mina kvällar även om jag inte ägnar dom där. Ikväll bjöds det nämligen på taco på lobbyn och liveunderhållning utav Leo Björklund, alltid kul med sådana evenemang.

Blev långt inlägg, frågan är om någon orkade läsa. natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0