SM helg i åre!

2012-04-02 I 22:50:16


Kom hem igår från Åre och "SM helgen", dom hade nämligen samlat skicross, slopestyle, big air, pipe och puckel SM på ett och samma ställe iår under en och samma helg. Jag själv deltog endast i slopestylen, och det gick bra under kvalet men under finalen lyckades jag under första åket flyga för långt i första hoppet så det slutade med krash och andra åket sänkte jag för mycket med farten så jag kom kort på alla features. Men Emma Högland körde dock ett riktigt bra andra åk och slutade som svensk mästarinna i slopestyle, grattis!

Sammanfattningsvis så hade jag en riktigt bra helg helt enkelt!

Nu har man ägnat kvällen åt projektarbetet som jag ska ha gjort klart tills på onsdag, för då far jag till Norrköping, och på torsdag bär det av mot Sälen och om en vecka är det dags att dra iväg till Egypten med klassen för att studera främmande ekosystem. Så morgondagens planering är packa och skolarbete (relativt vanlig planering som jag har nästan jämt när jag är i Vännäs nu för tiden.)

Nu ska jag plugga dykteori, prov för dykarcert. imorgon!


Ps. Totts spa var nästan värt cashen jag la på boendet.

Kommentarer
Postat av: mickis

hoppas verkligen det..

2012-04-03 @ 21:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0