Min sjukt intressanta dag

2010-12-14 I 20:59:51

Åh var utanför huset idag för första gången sedan jag kom tillbaka till Norrköping i lördags! Drog in till stan i ca två timmar för att köpa julklappar med Andreas och Jens, blev mestadels en lång promenad igenom alla köpcentrum ett antal gånger. Något vettigt fick vi nog inte gjort iallafall. Imorgon ska jag till Eber och ha slutprov i fysik, eber = kul , slutprov= åt helvete. Så intressant var min dag, kan dock meddela att jag fick ihop min planering igår. Även om det mest såg ut som att vårt hus fylldes av pojkar och jag lagade mat.
Frederik hade länkat leo på fb, så jag länkar den här. Fett synd att jag inte hann åka på set upen innan jag for till Nkpg, men jag kör på Yxbacken imorgon istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0