proo på engelska

2010-12-20 I 23:27:30
Har tillbringat senaste timmen till att försöka få transivern och transmitten till blixten att fungera, tack och lov hade jag min mor att tolka de engelska instruktionerna så nu har vi insett att det fanns ett batteri som vi från början inte visste att den fanns och det batteriet var slut, men imorgon hoppas jag kunna få igång skiten.

En av de få bilder jag tog i tärnaby, tyvärr var jag tvungen att ha ganska högt iso=grynig bild, Rasmus Stigbahr på bild.

Nu ska jag dra mig mot sängen, ska va inne i stan elva imorgon huh.


Kommentarer
Postat av: carina

nix - det stod inte i bruksanvisningen att det var ett batteri. Det listade jag ut ändå. Lite smart ibland ;)

2011-01-26 @ 19:20:42
URL: http://sandradejin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0