Sitter i bilen, snart framme i malmö där j...

2010-12-23 I 16:41:12

Sitter i bilen, snart framme i malmö där julafton kommer spenderas med halva släkten. Var på gymnasiefest igår, helt okej första timmen sen blev det bara segt, jag var deseutom tvungen att stanna kvar 2,5 h tills det stängde eftersom jag hade lyckats tappa min "klädlapp" så jag kunde inte hämta ut min jacka. (Jag lyckas ju göra dumma saker hela tiden nuför tiden, förstår inte). Sen kom mina föräldrar och hämta mig, och med sig hade de en alkotestsak , så busted . Nu dagen efter har varit ett helvete, blev uppsläpad ur sängen efter fyra timmar sömn för julklappsöppning och för att fira mor min. Sen var det bara att pack ihop och åka. Jag fick i alla fall ett superskrov på frasses på vägen, så det är väl det som rädda min dag om den nu kan räddas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0