Jack jakt

2010-12-21 I 22:35:44
Lagom stressig morgon precis som jag förutspått, i alla fall när jag skulle ta bussen in till stan. Missade bussen precis, jag som hade sagt en tid då jag skulle vara inne i stan blev lagom stressad så jag liftade med första bästa bil. Väl inne i stan så ringde jag Tessan som visade sig vara i Lindö och tänkte ta bussen som gick 30 min senare. Värt att lifta in, skulle ha tagit mig tid och ringa henne innan jag liftade kände jag. Bra där.

Sedan träffad jag på min syster, där skaffade jag mig dagens uppdrag och efter tre timmar på stan så kom jag hem med en jacka som jag hoppas hon behåller för den andra var förjävlig. (Träffar henne inte tillräckligt ofta för att veta vad hon äger för kläder).

En mycket glad syster efter styling by Sandra.

 

Försökte även mobilblogga förut, har kommit fram till att det går sålänge man inte har med en bild i inlägget. Nu ska jag sova, eftersom det lär bli relativt sent imorgon. godnatt.



Kommentarer
Postat av: carina

och hon använder nya jackan dagligen ;)

2011-01-26 @ 19:19:27
URL: http://sandradejin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0