Always forgive, but never forget.

2010-11-07 I 10:15:00
Blir nog inga bilder idag , för det orkar jag inte. Vaknade för en timme sen men har inte orkat ta tag i dagen, önskar att jag hade varit pigg igår kväll så jag hade kunnat somna sent och inte däcka redan klockan tio. För då hade jag sovit nu och vaknat när alla andra vaknar. Menmen , så går det när man har en normal dygnsrytm. Hela gårdagskvällen och denna morgon har gått åt till att undersöka iPhone 3G som jag fått ärva av min far för att han har skaffat en 4G, intressant blev dock besviken när jag inte hittar något sätt att blogga på mobilen så kanske blir att byta till tumblr framöver. Ikväll ska jag träffa Johanna och Tessan, så får se vad som händer nu .

Hade !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0