Back too reality

2010-11-24 I 17:21:56
Så var man tillbaka i verkligheten, vilket känns kan jag meddela... Hela mitt huvud värker och jag har två prov denna vecka och en redovisning, på tre dagar ! Nu är i alla fall redovisningen gjord, great. Sitter med en labbrapport från fysiken som skulle varit inlämnad för länge sedan, och jag har hållt på med den ungefär lika länge men på något vänster blir den aldrig klar....
Men nu till dagens huvudämne, nämligen att Tärnaby var awesome! Mer om detta blir det senare om jag får tid över, nu är det dock dags att tagga railtävling i Umeå i helgen och att tagga Sundsvall railstyle om två veckor. Börjar även fundera på om man ska dra och kolla snowboard i Tärnaby om tre veckor, det beror helt enkelt på om jag ska köpa säsongskort där eller inte...
peace out alla mina läsare hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0