Freeride video awards...

2010-11-03 I 15:58:02
Jag har helt otroligt tråkigt, jag har inte en aning om vad jag ska göra och jag har ingen större lust att göra något... Blir väl att chilla hemma hela kvällen, sedan imorgon förmiddag blir det Motala sen får vi se om jag får en lika tråkig eftermiddag imorrn. Hade lite folk här i söndags, mycket trevligt . Städningen dagen därpå var dock inte lika skoj.

Rösta på nisses edit i freeride video awards !: http://www.freeride.se/videoawards/play.php?video=290
lyckades tyvärr inte embeeda den.

Lite bilder från datorn:

Bild från frankrike i sommras, jag sitter och fotograferar maten.

Galet vilken fin bild på mej från sommaren 09, storfiskarn var jag iallafall.

Kommentarer
Postat av: enhemligbeundrare

hahaha du ser ju ut som en hamster haha

2010-11-09 @ 19:59:46
Postat av: Anonym

JAG är en hamster

2010-11-09 @ 22:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0