I'm gonna chase you out of Earth

2010-10-22 I 19:56:45
Börjar bli sjukt trött på mitt internet, att det ska va så omständigt förstår jag inte.
Dagen har spenderats med halvsnöstorm, finns det något bättre?

Några av pojkarna bestämde sig för att fara ut till rampen och shredda, så kameran fick följa med ut för en gångs skull. Kan säga att det var sjukt kallt, och alldeles för mörkt för min kamera men ändå galet skoj. Frederik Skriver på bild.

Efter en stund i kylan blev det varm oboy och ett tänt ljus, sen dess har jag ägnat tiden åt att försöka komma ut på internet i princip. Galet skönt att ta en lugn fredag för en gångs skull, tror det är första fredagen jag inte gör något sedan jag kom till Vännäs för två veckor sedan. Imorgon blir det dock långt ifrån lugnt för då taggar vi första Halloween firandet !

Nu blir det att fortsätta lite framför photoshop.. Men först ska jag länka en edit av Evan Heath som han nyligen lagt ut !


Some of My Favorite Shots of 2010 from Evan Heath on Vimeo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0