Biologi, biologi och åter biologi.

2011-04-04 I 22:12:48
Har ägnat min kväll åt biologi, har en biologiredovisning och två biologiprov nu i veckan. Sjukt kul också efter som det tar sin tid att lära sig 100 sidor biologi. Får se om det hinns med någon skidåkning innan Sälen om 2 veckor, inte särskilt troligt men man kan ju alltid hoppas. Btw. var och kollade på SM i Storklinten, Boden fre-lör i helgen. Provade även hoppet, men tror Michaelas kommentar om min åkning passade rätt bra "jag blir bara nervös när du ska hoppa". Hmmm, kan säga att jag oftast landade en meter innan landningen . Men stort grattis till Tobias Sedlacek som vann och även fick en kvalplats på king of style.

Bild på Michaela under SM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0