Miss byxlös

2011-04-10 I 13:56:58



Dagens jobboutfit, har haft så extremt mycket att göra idag i skiduthyrningen så jag släpade med mig Felicia ut i backen. Så hitills har jag hunnit testa storslalom skidorna sultan 81, hade dock mest problem med stavarna eftersom jag tänkte att jag skulle ha normal längd d.v.s. jag visste inte vart jag skulle göra av dem. Sen skibike, det var bara allmänt svårt så det sluta med ett par dyngsura skor. Till sist blev det head twintip, sjukt lätta så det resulterade i en krashad straight air och tre kg snö i byxorna. Så nu sitter man åter igen i skiduthyrningen och funderar på om man ska ut och åka snowboard som nästa projekt.

Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

godkväll <3

2011-04-10 @ 20:37:57
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Postat av: Johanna

2011-04-11 @ 23:11:05
Postat av: Johanna

Wow vilken pingla, snygg design med för den delen. Du när kommer du hem, på lördagen eller?

2011-04-11 @ 23:13:01
URL: http://johannnakristina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0