påskharen open

2011-04-14 I 20:18:49


Som sagt påskharen open ute på träningen idag,vilket gick ut på att vi blev uppdelade i lag och sedan blev det olika deltävlingar som bestod utav orientering i det "gigantiska" skidsystemet, blindslalom, konstig rail setup (se bild, de flesta landade som Nicklas ovan, creds till Leo Björklund som nötte tills han klarade den.) Allt avslutades med transeiver sökning, och de som vann fick ett påskägg. Misstänker rätt hårt att mitt lag kom sist, men riktigt kul grej.

Förövrigt var jag nästan påväg att ge upp mitt sökande efter boende v.17 idag, alla har antingen förlite cash eller förmycket plugg. Kan ni inte ha tvärtom? Men jag ger inte upp än, utan fortsätter mitt sökande och ska nu börja tjata på Lukas Wicksell som är nästa offer inför mitt sökande av boende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0