Surprise party!

2011-04-09 I 11:14:12

Gårdagen spenderades ute i backen med surpriseparty för max och filip. Nog bästa födelsedagsfesten jag har varit på, och efter igår har jag kommit fram till att man dansar mest när man är nykter. Förutom dans, så bjöds det på soppsäcksåkning i backen, eldshow av Samuel (som även försökte elda upp sitt hår men misslyckades tack och lov) och tävlingar om vem av tvillingarna Bränström Nyström som var bäst. Creds till Maja Bränström Nyström som anordnade allting, Dennis Persson som var en sjukt bra speaker och resten som anordnade kvällen!

 

Förövrigt är jag rätt fascinerad över att jag under två veckor har gått från att inte kunna dricka kaffe, till en totalt kaffeidiot.

 

Bild från ovan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0