woop woop åre nästa!

2011-04-25 I 10:39:13
Inte riktigt än men nästa vecka bär det av mot åre och freeridehelgen! Jag hade i princip gett upp hoppet om Åre, eftersom jag inte hittade något boende. Men så för några timmar sedan så fick jag reda på att en hade tackat nej till sin plats i en stuga, och jag stod näst i tur! Nackdelarna är dock att jag kommer ha en väldigt tom plånbok efter dessa veckor och jag har lite problem med resan dit. Men sådant löser sig väl.

Så blev början av inlägget som jag aldrig hann skriva klart för några dagar sedan. Resan är löst, men var jobbigt där ett tag, och en aning putt över att inte kunna vara där längre än 4 dagar. Men kallar skolan så gör den.

Är hemma i Nkpg igen, har haft en sjukt bra resa i Sälen. Mycket chilla, mycket sköna människor och mer alkohol än vad jag är van vid med det var najs. Hade en även en heldag i Kläppen och blev choachad av Malungs tränare, sjukt bra! Blev en aning deprimerad över att jag inte går i Malung istället, men men. Bilder kommer den dag jag orkar lägga in bilder på datorn, blev dock inte mycket fotande. Nu blir det packa, bär av mot Vännäs ikväll.


Red Bull Bobby Brown Triple Cork 1440 from Poor Boyz Productions on Vimeo.

Siick vart är skidåkningen påväg...


Kommentarer
Postat av: Thomas

Snowboardåkare gjorde ju det där för ett år sen ;)

2011-04-25 @ 13:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0