Pic. Danmark, 18, augustifest, sjuk

2011-08-20 I 13:21:36

Kanske lite sent att säga att man är hemma från Danmark, eftersom det var fem dagar sedan. Det var en trevlig resa, även om mycket inte blev som det skulle. Den största floppen var att det inte blev något Snowdome, bilen paja efter 40 min. Men mycket öldrickande blev det i alla fall, upptäckte just också att Tammes har i princip inte kommit med på bild en enda gång under resan. Förlåt.

Annars då, skulle haft 18 års kalas och utgång på det i onsdags efter som jag fyllde år i torsdags. Men det var bara att ställa in då jag självklart skulle lägga mig sjuk. Så skjuter upp firandet tills jag är i Vännäs, och det är ju även Augustifest i Norrköping som jag också missat, men jag ska försöka ta mig in till marknaden i eftermiddag.

Vännäs på tisdag, jag typ längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0