Skidåkning for the win

2011-02-18 I 20:41:01
Stod till valet och kvalet ikväll om man skulle dricka ikväll, men insåg att det lär va som alla andra vännäsfester så jag spar det till nästa vecka. Jobbar deseutom imorgon, försöker få så många arbetspass som möjligt nu innan sportlovet eftersom jag antagligen inte kommer kunna jobba så mycket efter p.g.a. skidåkningen.

Asgo skidåkning i backen igår! -20, så det var endast knappliften som gick så det var bara vi från snowboard/jibb gymnasiet som var där och några knattar så sammanlagt bara 20 pers kanske. Så var sjukt pepp på att åka, vilket jag inte var idag då jag drog till railbacken i eftermiddags. Hade bestämt mig för att lära mig 270 på en av boxarna, men p.g.a. en av min spärrar så blev det bara 180 på. Då ville man inte vara i närheten av mig hehe.

Gick in på blogg.se för att logga in, såg längst upp någon skrivit ett inlägg med rubriken väggen offpist så skididiot som jag är går jag självklart in på bloggen. Visade sig vara en säsongare i Sälen Patrik Gunnarsson, inte för att jag vet vem det är men verkar vara rätt skön blogg.

Hehe nu ringde det, klockan är halv nio och min vän verkade inte särskilt nykter. Maria, u go girl.

Förövrigt, ingen som vill köpa en hjälm?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0