Sommarjobb

2011-02-07 I 20:35:00

'

Har ägnat de senaste 2 h till attt söka sommarjobb, inte särskilt kul men absolut värt det om man nu lyckas få ett.  Själv har jag aldrig sommarjobbat, jag har hållt mig till vinterjobben haha. Tyckte bilden var väldigt passande dagens inlägg, då den ska föreställer mig som "arbetar",  den är tagen hösten i nian till ett bildprojekt.

 

Nu blir det att plugga inför ett svenskaprov imorgon och sedan blir det att dra ner till gymmet för att springa till CSI NY. Skulle egentligen behöva plugga väldigt mycket kemi, fysik och matte också eftersom jag drar till Åre i helgen med Michaela Utsi (http://michaelautsi.tumblr.com/) som det ser ut just nu för att tävla i North Face Ski Challenge, ska bli grymt kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0