Sändare

2011-02-05 I 13:14:52
Sändaren kom igår, och det fungerade på första försöket så ett tips är köp canons riktiga grejer så blir du inte besviken. Jag köpte en hot-shoe blixt från kaffebrus först, den var billig men helt värdelös, i alla fall till det jag skulle ha den. Blev ju bara dyrt att beställa två sändare än att beställa bara den ena trots att den var dyrare. Stort plus är att de hade lagt ner en snicker i kartongen som de skickade sändaren i.

Förövrigt hittade jag Malou tillslut igår, fick i alla fall spendare ca 2,5 h igår och då ingick hårfärgning och filmtittande. Kan grovt rek. Step up 3.

Tänkte jag skulle testa photo both för en gångs skull höhö, en extremt glad Sandra ute i skiduthyrningen i Vännäs backen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0