grekiska

2011-01-19 I 22:43:54
Prima inlägg tidigare idag, sitter fortfarande vid PC så inga bilder, anledning? Jo, inget Internet på Mac, + jag sitter och gör en fin engelska uppgift som skulle vara inne innan jul. Tänkte jag skulle vidareutveckla mitt inlägg som jag skrev tidigare idag. Jo, min kära far är här uppe på besök i Norrlandstrakten och då passade vi även på att ha utvecklingssamtal imorse. Tyvärr så kom det nog inte en enda god nyhet från mina lärares sida, d.v.s. min far tycker att jag ska strukturera upp min vardag mer och åka mindre skidor. Jag som då åkt en gång utanför skolan sen jag kom tillbaka till Vännäs blev inte särskilt glad, ännu mindre glad när jag inte får gå en ledarutbildning med UHSK i helgen och ytterligare mindre glad när jag inte får hoppa av kemi B. Tyvärr lär jag få gå om gymnasiet om jag måste läsa kemi B, men det verkar inte vara någon av mina föräldrar som inser det utan de tycker mest att jag ska börja tänka positivt och vara fokuserad på lektionerna. Testa ni att vara fokuserad på något som är som ren grekiska (läs: svårt) .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0