I need dollar dollar, dollar is what i need.

2011-01-08 I 21:54:36

 

 

Åkare: Simon Houlind     Foto: Sandra Dejin


Bilder från Sälen är nu uppe på facebook, varför lägger jag då upp en bild från i sommras på en skejtare? Jo, för jag råkade hitta den bilden nyss och blev lite smått sugen på sommar. Låten då? Hade aldrig hört den förut, men kände igen den såfort jag hörde den. Anledning? Philip Landén och co sjöng på refrängen ungerfär 20 000 ggr när vi var i Sälen. Tycker förövrigt refrängen passar in rätt bra på mig för tillfället (I need a dollar dollar, a dollar is what I need). Nu ska jag städa mitt provisoriska rum (mammas arbetsrum), så jag hittar mina nycklar för annars lär jag ha problem när jag kommer tillbaka till Vännäs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0