Språkfel

2011-01-26 I 22:04:05

På bild: Alexander, Elias, Nils    Foto: Sandra Dejin

Bild från photosession för några ca två veckor sedan, sjukt kul. Blev tyvärr knappt några bra bilder, men övning ger färdighet. Min mor hade kikat in på bloggen och klagade lite smått på mitt språk, så jag ber om ursäkt för mitt språk de senaste veckorna. Förövrigt, skulle söka sommarjobb via kommunen men fick en liten chock när jag läste att tiden var ute, tills jag insåg att det var för förra året och dom hade inte ens börjat ta in ansökningar för iår. Nu blir det fysik.

 

edit: jag suger på att plugga så blev att redigera istället, här kommer en bild från en fotosession som för en gångs skull var "profilfotande i normal miljö", kan ju inte påstå att det var världens seriösaste fotande men det var grymt kul. Nu blir det fysik haha.

 


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0