städastäda

2011-01-16 I 22:50:19
Photosession i torsdagskväll, elias har lagt ut bilderna på facebook. Jag har knappt ens hunnit kolla igenom dom än men får väl lägga ut dom så fort jag får tid att sätta mig vid macen. Sjukt kul, men grymt kallt.
Träningen med jibb i Fredags var i Kassjö, en flack backe 20 min utanför Vännäs. Trevligt, men nu får dom snart vara klara med avtalet så vi får börja träna i Vännäsbacken igen.
Idag spenderades dagen i Broparken i Umeå (en liten backe med ett kinkrail, ett downrail, ett halvrör och en box) med Michaela Utsi, skitväder men ändå grymt trevligt.
Jag har börjat storstäda ska fortsätta 15 min till, och sen sova. För har haft alldeles för mycket att göra och fått alldeles för lite sömn, och så lär det även fortsätta nästa vecka.

Har inga bilder på den här datorn, dock hittade jag denna smickrande bild på Simon Stenberg i en mapp. Vad nu denna bilden gör på min data är ju också en bra fråga.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahah, den där bilden är ju från min kamera!

2011-01-21 @ 16:31:33
URL: http://saysally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0