Midsommar och P&L

2011-07-10 I 15:11:38
Som vanligt är det 3 veckor sedan man skrev sist, men det är sommar (borde vara lov, men eftersom jag ägnar nästan varje dag åt att jobba så är det bara sommar) det anser jag som anledning till noll uppdatering.

Så midsommar spenderades hos gustaf med grabbarna grus på Grustaf gigantiska tomt i Järna, mysigtmysigt. Sen bar det av mot Nyköping med mina föräldrar på midsommardagen och spenderade kvällen med några sköna snubbar som var väldigt förtjusta i alkohol. Tisdag blev det peace and love, jag hade några riktigt fina dagar och nätter för sova vette tusan om man gjorde särskilt mycket på den campingen. Vilken märktes på mina nerver, så ber så mycket om ursäkt till mina campingkamrater då det gick ut över dessa. Det jag ångrar från p&l är att jag missa en del band, och la mig sjuk näst sista dagen så det sög. Men om jag får chansen att åka dit igen, så åker jag utan att tveka.

Bilder från telefonen, kameran har inte fått följa med:



Höger: Midsommarmiddag hos Gustaf, Kalle kom senare så han fick inte vara med på bild. Vänster: Gustaf och Tammes var på besök i Nkpg första lördagen på sommarlovet.



Untitled from Sandra Dejin on Vimeo.

Slängde ihop filmen imorse på telefonen, har inte direkt någon musik så fick ta det som fanns i redigeringsprogrammet. Första konserten är ifrån Journey, sista konserten jag såg på P&L kan säga att jag mådde skit på den så klockan 20 över tolv gick jag hem och sov. Andra konserten på videon är Maskinen, tror de spelade segertåget
. Det var efter den konserten jag blev sjuk höhö dansade väl lite för mycket i guess. Tredje konserten var deadmau5, jag hade inte en aning om vem det var innan men hade jag vetat det så hade jag stått längst fram! Kan säga att det var lika mycket publik bakom som framför oss.

Närmaste veckan lär inte bli särskilt intressant, knaprar pencillin och jobbar dag ut och dag in.
Blev långt inlägg det där, ska försöka få ordning på min dator nu så jag kan börja använda kameran igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0