Det där med negativa dagar.

2011-07-14 I 22:21:34
1. Jag är extremt less på att vara snorig
2. Jag hatar badrum
3. Framförallt badkar och tvättmaskiner
4. Min kan kanin har tydligen något emot mig, jag får inte längre komma i närheten och han bits. Men alla andra går bra.
5. Jag kommer antagligen egna min helg till att sitta hemma.
6. Jag är en aning för klantig för mitt eget bästa, då jag endast lyckas skapa problem för mig själv.

Alla behöver sina negativa stunder, jag har min nu. Sally ringde dock nyss och gjorde mig på lite bättre humör, tror jag är en aning sällskapssjuk. Man blir väl lite insnöad när man står halva dagarna för sig själv och städar, framförallt när man undviker att följa med på rökpauserna som alla på Städarna behöver en gång i timmen, eftersom rökning är inte min största hobby så att säga.

Så nu har Sandra haft sina negativa timmar för några veckor framöver, nu är det dags att bli positiv igen.


Not dead, just resting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0