Tillbaka i Norrköping!

2011-06-19 I 17:33:48
Det där med att skriva blogg och sitta och läsa dem är något jag inte riktigt orkat göra de senaste två veckorna. Men jag hade tre prima dagar i Järpen, det var ganska mycket skillnad mot Orsa. Framförallt hoppet som var puckelhopp, där det visade sig att man inte kunde ha min grundposition så det var ju bara att lära om från grunden. Mycket lätt, med tanke på att jag har haft samma position de senaste sju åren. Tränade med några av Sveriges bästa puckelåkare, riktigt intressant att se dessa duktiga åkare och lära sig vad puckelåkning innebar för det har jag aldrig fattat. Så kan ju säga att det var sådär lagom hemskt att komma och göra magplask bland alla perfekta d-spins och back fulls.

Annars så är man för tillfället hemma i Norrköping sedan i fredags, hade skolavslutning i onsdags och igår så fick man besök av en dansk och en stockholmare, riktigt awsm. Nu bär det snart av mot stan för att möta sin snart förhoppningsvis blivande chef.

Sedan måste jag säga stort grattis till alla studenter!



Har inte rensat datorn ännu, så bilderna från de senaste veckorna ligger forfarande kvar i kameran. Så får bli en bild på Marcus Tjäder från The North Face Ski Challenge kvalet i Åre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0