Semlor

2011-03-09 I 20:52:11


Detta var vad jag ägna min förmiddag åt igår, d.v.s. baka semlor. Sen blev det att fara iväg och köra ett räcke (mitt första streetrail) med Jeff och Ante, sjukt kul, och kvällen avslutades med en 1,5 h fika på expresso house med Johanna och Tessan mysigt. Sen bar det av hemmåt för att undersöka tranceivern (säkerhetsgrej man använder vid laviner) som hade kommit med posten under dagen.

Idag har man klippt sig (ingen större skillnad mot förut), och sedan strosa man runt på stan Johan under ett par timmar för att göra av med alldeles för mycket cash utan att köpa ett enda klädesplagg.

Nu ska jag återvända till min labbrapport.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0