Tandådalen, Åre och peace and love

2011-03-18 I 16:12:12

Kom hem i förrgår från tre sjukt bra dagar i Tandådalen, och tre sjukt bra dagar i Åre. Vädret har varit underbart under hela tidsperioden, kan tyvärr inte säga samma sak om mina smalben men det är sånt man får leva med ;).

Dagens stora diskussion (och gårdagens) har varit peace and love, hehe jag och Sally kan inte riktigt komma överens om vilken camping man ska bo på. Jag tycker man ska bo på den "vanliga" medan hon tycker man ska bo på "lugn deluxe", man hör ju helt klart vilken som låter roligast haha.

 

Markus i Sälen, min kära åk kamrat under dessa tre dagar. Har haft honom på facebook de senaste året, men träffade honom irl för första gången nu förra helgen. Trevlig prick det där ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0