tidsoptimist

2011-03-10 I 13:31:10
Tidsoptimist står det på min almenacka, och jag kan inte annat än hålla med. Jag hade sjukt mycket planerat idag, gick upp klockan sju till och med för att sedan ändå inte hinna med bussen. Tanken var att jag skulle ut till ingelsta idag och söka sommarjobb. Jag är i så sjukt stort behov av sommarjobb, och jag har sökt hos jag vet inte hur många men då jag inte är inne och kan lämna breven personligen då är jag inte längre lika intressant. Med erfarenhet från förra året så lär jag väl ha ytterst liten chans att få ett sommarjobb. Gaah, f**k vad jag är less på mig själv för tillfället, har lust att ställa mig och banka in huvudet i en vägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0