Last day

2011-05-05 I 19:40:18

Bild från freeridehelgen, vi säger att jag fick med graben. Skidåkare: Victor Wulff.

Det fina med att ha mycket tid är att jag inte gör någonting alls under den tiden. Men kan ju ge en kort recension från Red riding hood som jag såg igår på bio, gillar du twilight så ska du se den. Prima recension det där.

Troligtvis sista dagen ute i backen idag, fick skotta ihop liftspåret. Har dock börjat acceptera att skidsäsongen är slut så jag får så snällt sätta mig och vänta tills nästa säsong. Blev lite smått taggad på att dra iväg på ett sommarcamp i stryn men insåg att det är samtidigt som peace and love, som jag lyckats boka in utan mina kära vänner. Får hoppas att de också bokar snart för annars blir jag ensam.

Engelska nationella imorgon så har ett antal texter att läsa tills dess, tagga!

Kommentarer
Postat av: mickis

tror det är victor wulff :)

2011-05-05 @ 20:46:26
URL: http://michaelautsi.tumblr.se
Postat av: Anonym

Victor Wulff

2011-05-05 @ 21:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0