Domarutbildning slopestyle

2012-02-05 I 23:10:53
Väckarklockan har stått på klockan 05.00 hela helgen p.g.a. domarutbildning för slopestyle och pipe inne i umeå (dumma busstider skapade den tidiga väckningen). Det var mycket roligare än jag trodde det skulle vara, antagligen tackvare mycket diskussioner och trevliga människor som för en gångs skull ser livet på samma sätt som jag gör. (Om man vill att någonting ska ske, så måste man göra något åt det och inte bara sitta på rumpan och tro att det sker utav sig själv)

Förövrigt så har jag totalt utklassat mina personliga rekord i antalet kaffe och antalet gånger jag tappat känseln i tårna under en helg.

Imorgon förlänger jag min helg med puderåkning i Kittelfjäll i fyra dagar.



Känner att kameran används en aning för sällan nu för tiden, men ger en snabbt ihopslängd bild från ett skolarbete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0