Sysselsättningar i Åre

2012-03-16 I 17:02:56


Mobilbilder, därav den dåliga kvalitén.

Har tillbringat fyra dagar i Åre denna vecka, men p.g.a. att jag endast fått stå på skidor och titta på andra så har jag och Johanna (som lyckades dra på sig en hjärnskakning lagom tills jag anlände till Åre) undersökt vad man annars kan göra. Vi undersökte shoppingen och kulturen, så fick med mig en ny resväska hem och fick se Sveriges största vattenfall.

Nu är man tillbaka i Vännäs, en aning tyst då jag tillbringat de senaste två veckorna boendes med grabbar och mina högtalare är hos någon av pojkarna som är i Hemavan för tillfället. Om någon hittar min nycklar så kan man ju också höra av sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0